Sănătate

11 Alimente pentru sănătatea bărbaţilor din viaţa noastră

Site-ul nostru este dedicat în primul rând femeilor, însă fiecare dintre cititoarele noastre este iubită, soție sau mamă și, cu siguranță, este preocupată de sănătatea bărbaților din viața ei. Cum o formă fizică bună pornește în primul rând de la alimentație și abia apoi de la sport, vă oferim o listă cu cele mai bune alimente pentru bărbați, care trebuie să se regăsească des în meniurile lor.

  1. Ouăle. Fie că sunt preparate sub formă de omletă sau fierte, ouăle sunt o sursă importantă de vitamina D, care joacă un rol vital în asigurarea nivelului optim de testosteron. Pentru bărbații care nu au probleme de sănătate, cum ar fi un nivel prea ridicat al colesterolului, doza recomandată este de un ou/zi.
  2. Usturoi.  Acest condiment care nu prea lipsește din bucătăria românească ne ajută să luptăm împotriva infecțiilor și a altor boli care ne atacă organismul.  Poate fi consumat zilnic, în acele preparate unde se potrivește ca aromă.
  3. Miere de albine. Toată lumea, inclusiv bărbații, trebuie să renunțe la zahăr și să îl înlocuiască în ceai, budinca de ovăz  sau cafea,  cu o linguriță de miere organică. Aceasta conține antioxidanți care vor întări sistemul imunitar și vor lupta cu succes împotriva infecțiilor.
  4. Pepenele roșu. Un suc proaspăt de pepene poate fi un deliciu în zilele toride de vară, dar are și rolul de a îmbunătăți circulația sângelui. Puteți să-l adăugați și în salate sau să-l mâncați ca atare.
  5. Conopidă. Această legumă este chiar mai importantă pentru bărbați decât pentru femei. Adăugând-o în dieta zilnică, poate reduce nivelul de estrogen, ridicand, în schimb, nivelul de testosteron.
  6. Bărbații ar trebui să mănânce măcar o mână de struguri în fiecare zi, deoarece așa își vor ridica nivelul testosteronului și vor îmbunătăți calitatea spermei. În plus, strugurii vor încetini și procesul de îmbătrînire a organismului.
  7. Stridii. Știm, sunt greu de procurat, mai ales proaspete, dar bărbații ar trebui să le consume ori de câte ori au ocazia. De ce? Pentru că stridiile sunt pline de vitamine și minerale, îmbunătățesc sănătatea inimii și întăresc sistemul imunitar. Serviți-le doar cu puțină sare și lămâie stoarsă deasupra, pentru a le păstra intacți toți nutrienții.
  8. Carne. Consumată în exces, nu este benefică pentru organism, însă însă în cantități rezonabile, este esențială pentru ridicarea nivelului de testosteron.
  9. Fasole. Boabele de fasole pot fi adăugate în supe, tocane sau salate și ajută,  de asemenea, ca și carnea, la ridicarea nivelului de testosteron.
  10. Ton. Este foarte bogat în vitamina D, menține sănătatea inimii, cu condiția să reușiți să îl procurați din surse cât mai sigure.
  11. Rodie.  Este o sursă excelentă de antioxidanți, care luptă eficient împotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi. În plus, conform unor studii recente, sucul de rodie a avut efecte surprinzătoare asupra bărbaților diagnosticați cu impotență.

Sexy la orice vârstă! Zece dintre cei mai spectaculoși bărbați din lume, trecuți de prima tinerețe

Există cupluri perfecte?  Iată opt repere după care te poți ghida ca să afli dacă ai sau nu o relație ideală

Publicitate