Fitness

Câteva recomandări pentru femeile care își doresc să fie sănătoase și pline de energie

Lucy Windham-Read (48 de ani) este o expertă britanică în fitness și nutiție, care a devenit celebră, în special pe canalul Youtube, unde a postat zeci de filmulețe în care prezintă antrenamente pe care le puteți face cu ușurință acasă, precum și sfaturi legate de o alimentație sănătoasă. Iată câteva dintre recomandările ei, foarte utile tuturor femeior care decid să-și transforme corpul și să fie sănătoase și pline de energie:

  • Nu vă temeți de carbohidrați. Și aici ne referim la cei complecși – orez brun, pâine și paste integrale, etc. – care îi dau corpului energia necesară și care vă asigură o stare de sațietate de lungă durată. Totul este să-i alegeți pe cei potriviți și în combinațiile corecte.
  • Nu săriți peste micul dejun. Persoanele care fac această greșeală, își vor reduce rata metabolismului cu până la 10%. Și nu asta ne dorim atunci când vrem să slăbim.
  • Nu contează că nu ați făcut cine știe ce sport până acum, la orice vârstă puteți să îl introduceți în rutina voastră zilnică. Totul este să găsiți acel tip de mișcare care vi se potrivește și vă face plăcere.
  • Doar prin simplul fapt că începeți să faceți zilnic mișcare, veți observa în scurt timp că starea voastră fizică și psihică se vor îmbunătăți semnificativ.
  • Mersul într-un pas alert arde aproape la fel de multe calorii ca și alergatul, pe aceeași distanță. Așadar, dacă nu vă place joggingul, mergeți!
  • Cel mai bun mod de a vă crește energia este să faceți sport. Credeți-ne, este mai eficient decât cafeaua!
  • Cel mai bun antidot pentru stresul și stările de anxietate este mișcarea fizică.
  • Cel mai bun mod de a vă provoca organismul, pentru a obține rezultate vizibile, este să schimbați periodic tipul de antrenamente și să nu excludeți exercițiile cu greutăți. Chiar dacă vi se par grele, să știți că și atunci când simțiți că nu mai puteți, de fapt mai puteți puțin!
  • Gândiți-vă la corpul vostru ca la păpușile rusești: începeți procesul de slăbire de la o anumită greutate, apoi, pe măsură ce vă antrenați și mâncați cu bun simț, începeți să vă subțiați și treceți la o măsură mai mică.
  • Purtați un sutien, ori o bustieră potrivită, de fiecare dată când faceți sport. Astfel veți evita ca sânii să se lase, ori să suferiți anumite accidente
  • Măsurarea taliei este o metodă eficientă pentru a observa progresele. Totuși, nu faceți acest lucru decât o dată pe săptămână.

Dacă sunteți curioase să încercați antrenamentele propuse de Lucy, care sunt foarte prietenoase și eficiente, le puteți găsi aici.

V-ar putea interesa și:

Trucuri care te ajută să te apuci de sport

Vrei o viață activă și sănătoasă? Urmează sfaturile lui Jillian Michaels, un guru al sportului din S.U.A.

 

Loading...

Publicitate