Diete

Cinci obiceiuri nesănătoase pentru silueta ta! Află cum poți slăbi mai ușor

USA, New Jersey, Jersey City, Woman spreading sheet on bed

Mănânci sănătos, faci mișcare, dar nu ești, totuși,  mulțumită de ritmul în care slăbești? Atunci, citește materialul următor, despre câteva obiceiuri nesănătoase, aparent neînsemnate, dar care pot avea urmări grave pentru silueta ta.  Unele s-ar putea să ți se pară de-a dreptul ciudate, dar sunt rezultatul unor cercetări, așa că nu trebuie să le tratezi cu indiferență sau amuzament.

  1. Dormi prea mult. Ca să funcționeze la parametri optimi, un adult are nevoie să doarmă între 7 și 9 ore pe noapte.  Mai puțin e rău, iar mai mult e la fel de rău. Specialiștii susțin că cei care dorm mai mult de 10 ore pe noapte au un metabolism încetinit și tendințe clare de îngrășare. Nu te lăsa, așadar, prinsă în mrejele somnului și încearcă să îți faci un program cât mai riguros, cu ore exacte de culcare și trezire.
  2. Îți petreci dimineața într-o cameră prost luminată sau la lumină artificială. Dacă lăsați draperiile trase dimineața, exact cum au fost peste noapte și vă pregătiți pentru ziua care urmează la lumina becului, atunci schimbați rapid acest obicei. Încercați să lăsați să intre în cameră cât mai multă lumină naturală. Studiile au arătat că razele solare au proprietatea de a stimula metabolismul și de a spori nivelul de energie al organismului, ceea ce va duce, evident, la arderea mai multor calorii. La polul opus, chiar și o jumătate de oră în care vă desfășurați activitatea într-un mediu cu lumină artificială poate încetini serios metabolismul.
  3. Nu îți faci patul dimineața. Poate sună ciudat, dar un alt studiu a arătat că persoanele care își fac patul în fiecare dimineață, dorm mai bine noaptea, iar acest lucru ajută (și) în procesul de slăbire. Nu vă fie lene, așadar, să pierdeți câteva minute în plus să vă aranjați patul înainte de a vă apuca de treburile cotidiene.
  4. Nu te cântărești zilnic. Aici, părerile sunt împărțite.  În timp ce unii specialiști pretind că nu este bine să ne urcăm pe cântar mai des de o dată pe săptămână,  alți jură că faptul că vă monitorizați greutatea atât de des, vă va ajuta să luptați mai eficient cu kilogramele în plus. Cel mai bine este să faceți acest lucru dimineața, după ce v-ați trezit, înainte de a bea apă sau de  a mânca.
  5. Mâncați prea puțin la micul dejun. Cercetătorii americani insistă că prima masă a zilei trebuie să fie una în care să vă răsfățați atât cantitativ, cât și calitativ. Trebuie să aveți un mic dejun cât mai bogat în nutrienți, pentru a avea energie pe parcurul întregii zile. Ei spun că masa de dimineață poate să aibă și 600 de calorii, pentru că vă va ajuta să vă țineți mai ușor de dieta impusă și să mâncați rezonabil la prânz și puțin la cină. Așadar, nu numai că nu trebuie să săriți peste micul dejun, dar acesta poate fi o masă cu adevărat bogată și gustoasă.

Cinci obiceiuri sănătoase care îți vor schimba viața: adoptă-le chiar de mâine!

Și ”leneșele” pot să slăbească! Iată zece trucuri care te pot apropia de silueta mult visată