Food&Drinks

Conopida – unul dintre răspunsurile tale la problemele de dietă.

Câteva metode prin care poți înlocui câteva mâncăruri clasice cu o variantă light, care conține, evident, conopidă

Cremoasă și albă, dar săracă în calorii,  conopida poate înlocui cu succes în numeroase rețete ingrediente care au o reputație proastă când vine vorba de menajarea siluetei.  Conopida este, fără doar și poate, unul dintre cei mai buni prieteni ai celor care vor să aibă o dietă săracă în carbohidrați. Pe deasupra, este și foarte gustoasă: prăjită, este la fel de crocantă  precum cartofii pai, dacă e fiartă, poate fi transformată cu ușurință într-un piure cremos și delicios, sau o putem măcina în granule care seamănă perfect cu orezul. 

Fie că sunteți în căutarea unor rețete sărace în calorii, fie că vreți, pur și simplu, să introduceți mai multe legume în meniul vostru zilnic, iată câteva rețete  delicioase, în care conopida este vedetă!

  1. Piure din cartofi și conopidă. Încercați ca de acum înainte să preparați renumitul piure folosind în proporții egale cartofi și conopidă. Veți obține un preparat care este nu numai extrem de gustos, dar și mai sănătos decât varianta clasică.
  2. Pizza – cine nu iubește acest deliciu culinar, dar atât de plin de calorii? Din când în când, însă, n-ar strica să preparăm o pizza vegană, pe care să o acoperim cu o crustă irezistibilă din brânză slabă, conopidă și ouă!
  3. Supa cremă de cartofi – este un preparat  popular, dar pe care l-am putea face mai sănătos, dacă am înlocui jumătate din cantitatea de cartofi folosită cu… conopidă.  Vom obține o supă mai ușoară, cu un gust deosebit, la care ne putem permite luxul să adăugăm și puțină brânză rasă.
  4. Clasica garnitură de orez alb sau brun poate fi înlocuită cu orez din… conopidă. Acesta se obține foarte ușor prin măcinarea legumei într-un robot de bucătărie.
  5. Sushi de conopidă – pare greu de crezut, dar este un preparat vegan foarte gustos, mai ales dacă în orezul de conopidă se pune puțin lapte de cocos, care va face ca granulele să fie puțin lipicioase, exact ca în preparatul clasic.
  6. Pasta cremoasă de brânză, atât de gustoasă, pe care obișnuim să o servim cu pâine prăjită, are, din păcate, cam multe calorii. Dacă ne dorim o variantă mai ușoară, putem prepara o pastă asemănătoare din conopidă fiartă, frecată cu usturoi și puțină smântână light și vom obține o masă la fel de bună, dar mai prietenoasă cu silueta.
  7. Încercați și chiftelele din conopidă – sunt senzaționale! Iar dacă în loc să le prăjiți în ulei încins, le veți coace în cuptor, vor fi mult mai sănătoase și sărace în calorii.