Diete

Și ”leneșele” pot să slăbească! Iată zece trucuri care te pot apropia de silueta mult visată

Toate femeile își doresc să arate bine, însă puține sunt atât de motivate și de disciplinate, încât să mănânce doar ceea ce trebuie, fără abateri, să se hidrateze suficient și să transpire ore în șir la sala de fitness. Există, însă, metode de slăbire și pentru… leneșe. Chiar dacă rezultatele nu vor fi atât de spectaculoase, merită să încercați următoarele metode simple de a reduce numărul zilnic de calorii consumate.

  1. Beți ceaiul sau cafeaua simple, fără zahăr, miere sau alte adaosuri. Un studiu recent a arătat că persoanele care beau cafea neagră consumă aproximativ 70 de calorii mai puțin pe zi, comparativ cu cele care adaugă frișcă sau lapte.  Iar într-o lună… se adună!
  1. Alegeți un mic dejun bogat în proteine și fibre. Fibrele ajută la reglarea tranzitului intestinal și contribuie la instalarea senzației de sațietate, iar asta înseamnă că veți mânca mai puțin pe parcursul întregii zile. Ovăzul este o alegere excelentă pentru prima masă a zilei, față de cerealele care conțin zahăr sau fructe confiate.
  1. Înlocuiți băuturile acidulate cu apă minerală. Decât să optați pentru o cutie cu suc din comerț, oricât de gustos ar fi acesta, mai bine beți un pahar de apă minerală cu puțin sirop natural de fructe.  În timp, veți simți diferența.
  1. Mâncați multe proteine. Nuci, semințe, carne slabă, soia, lactate, iată cu ce ar trebui să înlocuiți, cât mai des posibil, cartofii, orezul și pastele pe care obișnuiți să le consumați zilnic. Nu numai că vă veți sătura mai repede, dar o să vă simțiți mult mai pline de energie și veți începe să slăbiți văzând cu ochii.
  1. Mâncați salate, dar mare atenție la toppinguri. De multe ori, acestea sunt foarte bogate în calorii și conservanți. Încercați să renunțați la brânză, crutoane, maioneză, sosuri speciale și să consumați legumele doar cu zeamă de lămâie și puțin ulei presat la rece.
  1. Dacă ești la birou și vrei să apelezi la serviciile unei firme de catering, încearcă să faci comanda cât mai devreme posibil, înainte să se instaleze senzația de foame de lup; asta, ca să nu mai fii tentată să ceri prea multă mâncare, sau să comanzi feluri nesănătoase.
  1. Păstrați bucătăria cât mai curată. Cercetătorii de la o universitate americană au făcut un studiu, în urma căruia au constatat că persoanele care au o bucătărie dezordonată și aglomerată, sunt mai tentate să mănânce dulciuri, cipsuri și tot felul de alte gustări nesănătoase. Se pare că o bucătărie curată îți taie din apetit!
  1. Încercați să gătiți cât mai mult acasă. Este și normal ca astfel să faceți alegeri mai sănătoase, cu ingrediente naturale, veți putea regla mărimea porțiilor și nu veți fi tentate să comandați feluri care arată extrem de apetisant în meniurile restaurantelor, dar care sunt adevărate bombe calorice.
  1. Cumpărați-vă un spray pentru gătit. Astfel, veți reduce considerabil cantitatea de ulei folosită pentru gătirea alimentelor, iar acest lucru este foarte important, dacă ne gândim că o lingură de ulei are în jur de 120 de calorii!
  1. Nu mâncați în fața televizorului.  Este unul dintre cele mai nesănătoase obiceiuri, la care chiar trebuie să renunțați. Nu numai că veți mânca mai mult, dar creierul, distras de acțiunea de pe micul ecran, nu va înregistra corect cât ați mîncat și,  în scurt timp, se va declanșa din nou senzația de foame.
Loading...

Publicitate