Stil

7 sugestii pentru o talie mai subțire, fără exerciții fizice

Să ne înțelegem: susținem din răsputeri practicarea unui sport, activitate care devine tot mai importantă pe măsură ce înaintați în vârstă. Admitem, totuși, că, din anumite motive, nu reușiți să faceți prea multă mișcare fizică,  dar vreți să diminuați stratul de grăsime din jurul taliei.  Nu este o misiune ușoară, dar nici imposibilă.  Iată câteva sugestii pe care, dacă le urmați, ați putea reduce dimensiunile unui abdomen proeminent:

  1. Înlocuiți dulciurile nesănătoase pe care, probabil, le consumați zilnic, cu câte o bucățică de ciocolată neagră. Aceasta vă poate ajuta să impulsionați metabolismul. Nu exagerați, însă, nici cu acest aliment, totul trebuie consumat cu măsură!
  2. Corectați-vă mereu postura. Lăsând la o parte faptul că o postură corectă, cu spatele drept și umerii trași în spate, te pot face să pari mai înaltă și mai subțire, corectarea poziției, mai ales atunci când stați pe scaun, ajută la contractarea mușchilor stomacului și la diminuarea grăsimii de pe abdomen.
  3. Consumați cât mai multă lămâie. Aceste fruct stimulează reducerea inflamației la nivelul intestinului și accelerarea tranzitului.
  4. Reduceți aportul de sare din alimentație.  Potrivit experților, dacă evitați alimentele procesate și sosurile de soia, puteți evita balonarea și retenția excesivă de apă.
  5. Nu mâncați în grabă și evitați gustările luate în mers. Ideal ar fi să stați jos și să vă concetrați pe ceea ce consumați. Studiile arată că mâncatul meticulos și mestecatul pe îndelete, ne ajută să reducem cantitatea alimentelor ingerate.
  6. Măsurați-vă porțiile. Nu mâncați la întâmplare, ci învățați să puneți mai puține alimente pe farfurie și să vă axați în special pe cele bogate în fibre și proteine.
  7. Alegeți verde. Adică ceaiul verde, care, potrivit unor cercetări, ajută la arderea grăsimii de pe abdomen. Patru, sau cinci cești pe zi vor contribui la o talie mai subțire.

V-ar putea interesa și:

Cum să înveți să ai mai multă încredere în tine, ca femeie ajunsă la vârsta maturității

5 semne care vă pot avertiza că hormonii voștri au luat-o razna

 

 

 

Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.