Frumuseţe

Află care sunt cele zece secrete ale femeilor japoneze pentru sănătate şi supleţe

Vrei să fii cât mai suplă şi mai sănătoasă? Învaţă lecţia niponă!

Este lucru deja dovedit că femeile din Japonia se numără printre cele mai subţiri şi mai în formă din lume. Cum reuşesc să îşi modeleze silueta şi să rămână tinere şi delicate mult mai mult timp decât suratele lor din alte ţări? Ei bine, iată câteva dintre secretele lor! (Studiul realizat pe un eşantion reprezentativ de femei japoneze având la baza alimentaţia, obiceiuri, timp liber, activitate zilnică)chun-woo-hee

  1. Peştele – japonezele au o  dietă bazată pe carne de peşte şi fructe de mare. Se ştie deja că peştele este una dintre cele mai bune surse de acizi graşi esenţiali omega-3, care scad nivelul de colesterol, contribuie la curăţarea vaselor de sânge, îmbunătăţesc circulaţia sangvină şi protejează inima de bolile cardiovasculare. În plus, carnea de peşte are un aport caloric mai mic decât alte tipuri de carne, aşa că te ajută să topeşti kilogramele în plus!Sushi with chopsticks
  2. Orezul – japonezii consumă orez fiert în loc de pâine aproape la fiecare masă. Acesta funcţionează ca un combustibil natural al organismului, conţine numeroase vitamine şi minerale care ridică nivelul de energie; în plus, este foarte săţios, aşa că persoanele care consumă orez în mod regulat, mănâncă mai puţină carne şi grăsimi saturate.
  3. Mai puţin ulei – preparatele culinare japoneze sunt gătite mai mult cu sos de soia sau apă, iar uleiul atât de bogat în calorii este folosit în cantităţi extrem de reduse.
  4. Trenul – da, aţi citit bine, femeile japoneze nu conduc aproape deloc maşini, ci folosesc sistemele de transport în comun, ce e drept, extrem de bine puse la punct. Asta înseamnă că trebuie să se deplaseze pe jos de acasă până în staţii, să urce şi să coboare multe scări, activităţi care le ajută să ardă multe calorii
  5. Veri fierbinţi – verile japoneze vin cu temperaturi extrem de ridicate, iar asta le face pe doamnele de acolo să îşi piardă apetitul pentru câteva luni şi să mănânce extrem de puţin
  6. Shopping – asta ne place tuturor să facem, însă japonezele sunt campioane la cumpărături. Poate din cauza locuinţelor mici, în care preferă să stea cât mai puţin, poate datorită mentalităţii şi a nivelului ridicat de trai, cert este că merg zilnic la shopping, iar asta înseamnă sport (mers pe jos, cărat de sacoşe, deci multe calorii arse)
  7. Legume – meniurile japoneze sunt dominate de legume care mai de care mai variate, iar acestea sunt, după cum bine ştim, extrem de sănătoase şi hipocalorice.
  8. Deserturi sănătoase – prăjiturile japoneze sunt foarte diferite de cele cu care suntem noi obişnuiţi. Sunt preparate din făină de orez şi nu de grâu, conţin foarte puţine zaharuri, ulei sau frişcă. În plus, sunt şi extrem de mici!prajitura-japoneza
  1. Porţii mici – nu doar prăjiturile japoneze sunt mici, ci în general toate porţiile de mâncare par puse pe farfurie cu zgârcenie. Ba mai mult, produsele alimentare vândute în supermarketuri sunt oferite clienţilor porţionate în cantităţi reduse. Ştiaţi că până şi vestitul lanţ McDonald’s s-a adaptat la cerinţele pieţei nipone, aşa că în Japonia celebrul Big Mac poate fi  înfulecat dintr-o înghiţitură.
  2.  Ceai verde – femeile japoneze consumă mult ceai verde neîndulcit, care este unul dintre cei mai puternici antioxidanţi pentru organism şi are o mulţime de alte beneficii, inclusiv faptul că ajută mult persoanele care îşi doresc să slăbească.

Acestea fiind spuse, femeile japoneze pot fi o sursă de inspiraţie când vine vorba să ne menţinem cât mai suple şi mai sănătoase.  Sigur, nu putem să aplicăm chiar toate trucurile lor, însă putem încerca măcar câteva şi, cu siguranţă, efectele nu se vor lăsa aşteptate!japoneza2

Loading...