Fitness

Care sunt cele mai bune tipuri de exerciții fizice pentru a pierde în greutate, potrivit experților

Așa cum am mai spus și cu alte ocazii, slăbitul este un proces complex, care se bazează în primul rând pe ajustarea dietei și în al doilea rând pe mișcarea fizică. Asta, dacă vă doriți rezultate cât mai rapide și durabile.  La capitolul sport, specialiștii spun că unele exerciții sunt bune pentru menținere, sau pentru construirea masei musculare, în timp ce altele sunt mai eficiente când vine vorba de slăbit.  Pe acestea ne vom concentra în materialul de astăzi:

  1. Antrenamentele cu greutăți – acestea folosesc fie greutatea propriului corp, fie gantere, sau alte dispozitive suplimentare pentru a crea rezistență. Ei bine, acest tip de exerciții se numără printre cele mai eficiente moduri de a slăbi. În primul rând, vă ajută să ardeți grăsime și, concomitemt, să construiți, sau să întăriți masa musculară. În al doilea rând, aceste antrenamente impulsionează metabolismul, care va lucra pentru voi și în perioadele de repaus.
  2. Exercițiile cardio – evident, sunt excelente pentru creșterea ritmului cardiac și pentru arderea caloriilor. Totuși, specialiștii spun că nu este indicat să faceți aceste exerciții decât în combinație cu antrenamentele cu greutăți, pentru rezultate cât mai bune. Cele mai bune exerciții cardio sunt cele bazate pe intervale de timp, adică alternarea perioadelor de exerciții intense cu cele moderate.
  3. Exercițiile compuse – sunt acele antrenamente care implică mai multe grupe musculare simultan și mai multe articulații.  De exemplu, genuflexiunile sunt considerate exerciții compuse, deoarece implică un efort coordonat al întregului corp, atacând cvadricepșii, bicepșii femurali și fesierii.

Sfatul nostru este ca, dacă v-ați pus serios pe slăbit și pe construirea unui corp armonios și sănătos, să apelați în prima fază la sfaturile unui specialist. Dacă, totuși, nu aveți bani, sau timp, să știți că pe internet puteți găsi suficiente exerciții din toate categoriile enumerate, care să vă ajute să vă atingeți scopul propus. Voința și disciplina sunt cele mai importante, iar la sfârșitul zilei, când trageți linie, să fiți neapărat pe deficit de calorii!

 

V-ar putea interesa și:

 

Faceți mult sport, mâncați corect, dar nu reușiți să slăbiți? Atunci poate faceți una, sau mai multe dintre greșelile de mai jos

loading...
----------------------
Loading...