Fitness

Câte calorii putem arde într-o oră, în funcție de tipul de mișcare fizică ales

Cei care doresc cu adevărat să slăbească și să își tonifieze corpul știu prea bine că mișcarea fizică și dieta sunt esențiale pentru atingerea acestui scop. Iar atunci când facem sport, căutăm, desigur, acele activități care ne pot aduce, ca bonus, arderea unui număr cât mai mare de calorii. Publicația Business Insider a făcut un top al activităților care, practicate timp de o oră, ne pot ajuta să slăbim cât mai repede. Iată, așadar, în opinia redactorilor Business Insider, câte calorii putem arde, în funcție de tipul de mișcare fizică pe care alegem să îl practicăm:

  • Plimbare lejeră –  255 de calorii/oră
  • Bowling – 273 de calorii/oră
  • Tai chi – 273 de calorii
  • Pilates (intensitate medie) – 320 de calorii/oră
  • Plimbare lejeră cu bicicleta – 364 de calorii/oră
  • Volei – 364 de calorii/oră
  • Yoga  – 364 de calorii/oră
  • Aerobic pentru începători – 455 de calorii/orî
  • Pedalare pe bicicleta eliptică – 455 de caorii/oră
  • Antrenamente cu greutăți, HIIT – 455 de calorii
  • Cycling – între 500 și 700 de calorii/oră
  • Înot lejer – 528 de calorii/oră
  • Patinaj – 637 de calorii/oră
  • Aerobic pentru avansați – 664 de calorii/oră
  • Tenis de câmp – 728 de calorii/oră
  • Alergare de intensitate medie – 755 de calorii/oră
  • Alergare pe scări – 819 calorii/oră
  • Înot de performanță – 892 de calorii/orî
  • Taekwondo – 937 de calorii/oră
  • Sărit coarda – 1.074 de calorii
  • Alergare în ritm alert – 1.074 de calorii/oră

V-ar putea interesa și:

Pot femeile să-și dezvolte masa musculară după 40 de ani?

Cum să ne reapucăm de sport după o pauză mai lungă

 

 

 

 

Loading...

1 Comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • Un articol care nu ofera informatii complete:
    – consumul de calorii este influentat de greutatea celui care efectueaza activitatea. Daca ai 55 de kg este clar ca vei consuma la aceeasi activitate mult mai putin decat o persoana de 80 kg.
    -exprimarea consumului de calorii ar fi mai utila sa fie facuta in calorii / minut. Sa fim seriosi cati pot sa alerge intens timp de o ora sau sa alerge pe scari o ora.
    – ritmul de intensitate la alergari ar trebui sa fie exprimat folosind viteza (chiar daca nu este una exacta ci un interval)
    – alergatul pe scari se refera la alergarea in ambele sensuri? Daca da ar fi utila defalcarea pe alergarea in urcare si in coborare. Ritmul este iarasi important aici (cel putin la urcare diferenta de nivel urcata influenteaza foarte mult cantitatea de energie consumata)

Publicitate