Food&Drinks

Cauți fântâna tinereții? Iată cele mai bune alimente pe care ar fi ideal să le consumi dacă ai peste 40 de ani

Am spus-o și o repetăm: cu cât înaintăm în vârstă, cu atât devine mai important ce mâncăm, pentru a ne menține sănătoși și tineri cât mai mult timp cu putință. De aceea, cine prețuiește aceste lucruri, ar trebui să consume cu preponderență:

  1. Apă. Apa nu este propriu-zis un aliment, dar este extrem de importantă pentru țesuturile și aspectul pielii, pentru eliminarea toxinelor și pentru menținerea temperaturii corporale optime.  O persoană adultă trebuie să bea minimum doi litri de apă, în fiecare zi!
  2. Broccoli – această legumă are efecte antiinflamatorii și antiîmbătrânire dovedite, este bogată în antioxidanți, fibre, luteină, calciu și vitamina C.
  3. Afine. Vedeți? Lista asta nu este chiar atât de rea, având în vedere că afinele sunt chiar delicioase. Pe lângă asta, conduc detașat în rândul fructelor bogate în antioxidanți, pot împiedica apariția demenței senile, mențin suplețea pielii și încetinesc procesul de îmbătrânire
  4. Nucile și alunele. Dacă vrei să îți păstrezi aspectul tineresc cât mai multă vreme, atunci trebuie neapărat să introduci aceste alimente în meniul tău zilnic. Sunt bogate în vitamina E, care are capacitatea de a repara țesuturile, dar și în acizi grași omega-3.
  5. Ardei grași. În special cei galbeni și roșii, sunt bogați în antioxidanți și vitamina C, care, așa cum am mai spus, sunt arme eficiente de luptă împotriva îmbătrânirii.  Ca să nu mai vorbim despre betacarotenul pe care îl conțin ardeii, benefic pentru a ne proteja de efectele nocive ale soarelui și de poluare.
  6. Spanacul. Despre beneficiile minunatului spanac, am vorbit pe larg aici.
  7. Avocado. Acest fruct delicios, bogat în grăsimi sănătoase, este o adevărată minune pentru ten, pe care îl menține suplu și strălucitor.
  8. Proteinele. Sunt responsabile pentru construirea și repararea țesuturilor din organism, pentru creșterea și menținerea masei musculare. Specialiștii recomandă, ca mai ales după vârsta de 40 de ani, să consumați mai ales proteine din surse vegetale, precum năutul, fasoleal și lintea.

 

V-ar putea interesa și:

Știați că anumite alimente vă pot îmbătrâni prematur?

Cum să înveți să ai mai multă încredere în tine, ca femeie ajunsă la vârsta maturității

 

loading...
----------------------
Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.