Frumuseţe

Ce trebuie să mâncăm, ca să rămânem veșnic tinere. 21 de alimente cu efecte anti-îmbătrânire

“Frumusețea vine din interior” si “Ești ceea ce mănânci” sunt două clișee pe care le auzim foarte des, dar cât se poate de adevărate.  Există femei care se pot lăuda că au descoperit secretul tinereții, care arată uimitor la vârste destul de înaintate. Și nu vorbim despre cele care au apelat la bisturiu, ci despre acelea care au înțeles că o alimentație sănătoasă, combinată cu exerciții fizice și o rutină zilnică de îngrijire a pielii,  pot să te facă să arăți cu cel puțin zece ani mai tânără.

Dar există, oare, alimente  anti-îmbătrânire? Ei bine, da, există și este indicat să le consumăm cât mai des posibil.  Iată o listă cu 21 de astfel de alimente care ne vor ajuta să ne păstrăm tinerețea:

  1. Iaurt – consumul zilnic de iaurt prelungește viața, datorită conținutului său de bacterii bune sau culturi vii, care contribuie la menținerea sănătății digestive și la scăderea incidenței afecțiunilor intestinale.
  2. Uleiul de măsline – calitățile nutritive ale acestui ulei (atenție, însă, ne referim la cel extravirgin), au un rol esențial în menținerea sănătății inimii și prevenirea unor tipuri de cancer. Conținutul bogat în polifenoli îmbunătățește starea de sănătate și favorizează longevitatea organismului. Uleiul de măsline este și un excelent tratament pentru piele și păr.ulei-de-masline
  3. Castraveți – asigură menținerea sănătății ficatului, rinichilor, pielii și articulațiilor si au puternice efecte anti-îmbătrânire
  4. Roșii –conțin licopen, o substanță care acționează benefic asupra organismului. Licopenul protejează eficient celulele de radicalii liberi, iar alături de ceilalți antioxidanți din componența lor,  detoxifiază corpul.rosii
  5. Avocado – este considerat,  pe drept cuvânt, fructul frumuseții. Consumul de avocado îmbunătățește aspectul părului, al pielii sau unghiilor și furnizează organismului acizi grasi Omega 3 de foarte bună calitate,  vitamina E și alte substanțe esențiale pentru menținerea sănătății.
  6. Somon – peștele trebuie să se regăsească des în farfuria oricărei persoane care vrea să aibă grijă de sănătatea ei; somonul este foarte bogat în acizi grași Omega 3, substanțe nutritive esențiale pentru combaterea radicalilor liberi și prevenirea cancerului.somon
  7. Afine – au un puternic efect antioxidant și antiîmbătrânire.afine
  8. Migdale – sunt fructele oleaginoase cu cel mai puternic efect antiiaging, datorită acizilor grași esențialiOmega 3, dar și al seleniului, un oligoelement care menține sănătatea organismului și oferă un aspect mereu tânăr.
  9. Ceai verde dintre toate ceaiurile cu efecte benefice asupra organismului, ceaiul verde este considerat cel mai puternic aliat al frumuseții, datorită conținutului crescut de antioxidanți care luptă contra îmbătrânirii premature.
  10. Legume verzi – nu există regim de viață sănătos, care să nu conțină spanac, salată verrde, sparanghel, ștevie sau varză, legume pline de luteină, vitamina C, acid folic și alți nutrienți care protejează organismul de boli și îi redă tinerețea.legume-verzi
  11. Morcovi – sunt bogați în betacarotem și contribuie la menținerea unui organism puternic și sănătos.
  12. Rodii – au un conținut foarte ridicat de vitamina C, iar consumul frecvent al acestor fructe împiedică îmbătrânirea organismului, prin întărirea sistemului imunitar și prevenirea afecțiunilor care au tendința să apară odată cu înaintarea în vârstă.
  13. Cafea – consumată cu moderație și fără îndulcitori sau lapte/frișcă, este un aliment-minune, datorită conținutului bogat de antioxidanți, care dau frumusețea și tinerețea organismului.
  14. Ovăz – este una dintre cerealele integrale cu un conținut bogat de fibre și vitamine din complexul B, care stimulează digestia și detoxifiază organismul.
  15. Porumb – luptă eficient împotriva cancerului și oferă organismului substanțele nutritive necesare pentru a rămâne cît mai mult timp tânăr și energic.
  16. Scorțișoara – este unul dintre condimentele care întăresc sistemul imunitar și protejează corpul de acțiunea radicalilor liberi.
  17. Ardei gras – este bogat în vitamina C, un antioxidant esențial în menținerea tânără a organismului.
  18.  Sfecla – conține un mix unic de antioxidanți care detoxifiază organismul, îmbunătățește sănătatea sexuală și previne apariția bolilor cardiovasculare. Sfecla este unul dintre cele mai puternice alimente cu efect antiaging.
  19. Cireșe – luptă contra inflamațiilor din organism, protejează inima de boli, ajută la slăbit și tratează guta și artrita.
  20. Ciocolata neagră – este unul dintre cele mai puternice alimente cu efect antiîmbătrânire, datorită cantității crescute de antioxidanți pe care o conține din cacao. Antioxidanții contribuie la prevenirea bolilor cardiovasculare, au puternic efect antiinflamator, ajută la slăbit și îmbunătățesc starea mentală.
  21. Soia există studii care au demonstrat că persoanele care consumă regulat soia nemodificată genetic trăiesc mai mult. Soia este bogată în lecitină și fitoestrogeni (care susțin sistemul hormonal feminin)
Loading...