Fitness

Cele mai simple modalități pentru a ne crește mobilitatea mușchilor și articulațiilor

 În general femeile au o mobilitate mai bună decât a bărbaților pentru că au țesutul conjunctiv mai moale. Indiferent despre cine este vorba – femei sau bărbați – ideea este că toți oamenii își doresc să aibă un corp cât mai atletic și mai sănătos. Acest lucru se poate obține și prin menținerea unei activități fizice pe parcursul vieții. În acest fel oricine poate ajunge chiar și la bătrânețe să aibă un corp destul de sănătos.

Cum îți poți îmbunătăți mobilitatea și agilitatea?

Specialiștii recomandă diferite programe de gimnastică care sunt potrivite și pentru persoanele mai tinere și pentru persoanele care au trecut de o anumită vârstă. Astfel de programe pot cuprinde exerciții musculare aerobice care alternează cu exerciții anaerobice. Desigur sunt programe foarte variate, unele combină mișcările ritmice de balet cu exercițiile yoga, altele reprezintă doar simple cursuri yoga pentru începători prin YogaClub.ro, sau pot fi cursuri Pilates care aduc multe beneficii corpului:

  • Creșterea mobilității și flexibilității corpului.
  • Restabilirea tonusului muscular.
  • Creșterea puterii musculare.
  • Îmbunătățirea mobilității articulațiilor.
  • Creșterea controlului sistemului muscular.
  • Corectarea posturii corpului.
  • Armonizare fizică și psihică.
  • Bunăstarea corporală și psihică.

Yoga este o practică foarte apreciată de femei pentru că este foarte relaxantă. Prin yoga se fac exerciții de respirație și de meditație, exerciții fizice și de elongație, iar beneficiile sunt:

  • Creșterea sentimentului de bine.
  • Relaxarea corpului.
  • Îmbunătățirea controlului, atenției și a capacității de concentrare.
  • Creșterea vitalității și supleții corpului.
  • Menținerea sănătății fizice și psihice.
Loading...

Publicitate