Fitness

Cum să duci o viață activă și sănătoasă? Antrenoarea Madonnei și a lui J.Lo îți oferă câteva sfaturi

Ați auzit vreodată de Tracy Anderson? Dacă nu, vă spunem noi cine este: poate cel mai popular antrenor personal al vedetelor. Madonna, Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez, Alexandra Ambrosio, sunt doar câteva dintre starurile care și-au construit un corp de vis alături de Tracy.

Frumoasa blondă în vârstă de 42 de ani a dezvoltat o metodă proprie de antrenament, care s-a dovedit atât de eficientă, încât în scurt timp starurile de la Hollywood au făcut coadă la ușa ei, dornice să devină cât mai suple și mai tonifiate.  Există însă și clienți care au părăsit-o, spre dezamăgirea ei, la scurt timp după ce i-au adoptat metoda, iar Tracy recunoaște că antrenamentele ei sunt intense și se adresează doar acelor persoane cu multă voință.

Recent, Tracy Anderson a decis să ofere și sfaturi online celor care doresc să ducă o viață cât mai activă și mai sănătoasă.  Iată câteva dintre răspunsurile date la întrebările puse de femeile dornice să învețe să-și modeleze corpul alături de ea:

  1. Cum reușești să te motivezi să te antrenezi atunci când te simți foarte obosită? În primul rând, mă întreb: mă simt rău? Dacă da, atunci pur și simplu nu mă antrenez. Apoi mă întreb: sunt mai obosită decât de obicei? Sunt în acea perioadă a lunii când ritmul nostru, ca femei, este dat peste cap? Ei bine, chiar și așa, cu un efort de voință, mai ales dacă vrem să slăbim, vom reuși să învingem oboseala și proasta dipoziție, altfel ne vom autosabota mereu.
  2. Cum ne luptăm cu schimbarea metabolismului, care apare odată cu înaintarea în vârstă? Trebuie să schimbați modul de a mânca și tipul de antrenamente.  Este bine să vă apucați, pe lângă exercițiile obișnuite, de yoga sau taichi. Aceste discipline, care sunt o adevărată binecuvântare atât pentru corp, cât și pentru minte, o să vă ajute să îmbătrâniți cu grație.
  3. Cum poți să ajungi să te simți frumoasă și să ai încredere în corpul tău? Dacă ai posibilitatea să te antrenezi în fața unei oglinzi mari, atunci vei observa că privindu-ți mișcările, simțind oboseala și transpirația, vei căpăta încredere că ești pe drumul cel bun și că trebuie să continui.
  4. Ce pot face să rămân în formă și în timpul vacanțelor? Dacă vrei, poți. Mergi mult pe jos ( e o adevărată plăcere să faci asta pe malul mării), caută acele hoteluri care îți pot pune la dispoziție săli de fitness, sau, pur si simplu, trezește-te cât mai devreme și fă yoga pe plajă.
  5. O lecție de viață? Poate cea mai importantă lecție de viață o știu de la J.Lo. Ea spunea că bunica ei a învățat-o că, indiferent de ce se întâmplă în acel moment în viața ei, dincolo de supărări și probleme, trebuie să-și pună o rochie frumoasă și un ruj roșu și să iasă pe ușă ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Îți pui masca în fața celorlalți, ca să spunem așa.

Iată și alte trucuri/sfaturi oferite de Tracy Anderson:

– antrenează-te o oră pe zi, timp de 6 zile pe săptămână (30 de minute de cardio-jogging, dans, aerobic) și 30 de minute de antrenamente musculare (greutăți și stretching).

– dacă nu îți dorești să ai o musculatură prea dezvoltată, ci doar să arăți tonifiată, atunci fă multe reprize de exerciții, cu greutăți mici. De exemplu: 60 de repetări (în trei serii), 10 exerciții diferite și greutăți de 1,5 kg sau chiar mai mici.

–  oricât de mult ai vrea să slăbești și să te tonifiezi într-un timp foarte scurt,  nu trebuie nici să fii prea dură cu tine. Până la urmă nu ești Madonna, nu trebuie să ajungi la performanța să reziști ore în șir cântând și dansând în concerte!

dacă nu vrei să slăbești, ci doar să te menții, atunci mănâncă tot ce vrei, dar cu limite.

– dacă ai însă nevoie să slăbești, atunci trebuie să fii strictă cu tine insăți

 

Cum să îți schimbi rutina zilnică de mișcare după 40 de ani. Află pe ce tipuri de exerciții trebuie să te concentrezi

Ce trebuie să mâncăm, ca să rămânem veșnic tinere. 21 de alimente cu efecte anti-îmbătrânire

Loading...