Food&Drinks

Cum să introduci cât mai multe legume și verdețuri în mesele de iarnă

Hai să recunoaștem: dacă vara mâncăm cu ușurință o mulțime de legume și verdețuri, mai ales că le găsim proaspete pe toate tarabele, iarna parcă tânjim după altceva.  Știți, însă, foarte bine,  că aceste alimente sunt pline de vitamine și nutrienți esențiali pentru sănătate și, în plus, vă ajută enorm atunci când vreți să dați jos câteva kilograme. În concluzie, legumele ar trebui introduse în mesele noastre și iarna, în cantități destul de mari. Asta nu înseamnă că trebuie să mâncăm mereu doar salată! Iată câteva modalități prin care ne putem asigura o alimentație sănătoasă și în anotimpul rece, folosind din belșug legume și verdețuri:

  1. Beți multe smoothie-uri. Spanacul, varza kale și multe alte verdețuri pot fi ingredientele unei băuturi delicioase și sănătoase, mai ales dacă le amestecați cu un fruct. Creați-vă rețete favorite și faceți-vă un obicei din a consuma legume în acest fel, în special dimineața, pentru o infuzie de energie.
  2. Amestecați-le în omlete. Foarte multe persoane obișnuiesc să consume acest preparat la micul dejun, așa că, de ce nu l-am îmbogăți cu o mână bună de legume?
  3. Preparați cu ele supe delicioase. Supele sunt ideale pentru zilele friguroase de iarnă și puteți adăuga în ele tot felul de ingrediente, dar mai ales multe legume și verdețuri. Alături de o felie de pâine integrală prăjită, aceste supe pot fi o masă gustoasă, dar și foarte sănătoasă.
  4. Folosiți-le ca garnituri. O mână de spanac, sau de varză kale, călite într-o tigaie cu puțin usturoi, pot fi delicioase lângă un grătar suculent și o mână de quinoa sau orez brun.

Așadar, nu aveți absolut niciun motiv să nu consumați din plin legume și verdețuri și în anotimpul rece, mai ales că acestea vă aduc numai beneficii pentru sănătate și siluetă.

 

V-ar putea interesa și:

Legumele crucifere – un miracol pentru organism

Smoothie-urile îngrașă? Și dacă da, unde greșim?

 

Loading...