Diete

Dieta militară – un regim în două faze, care te ajută să topești rapid kilogramele nedorite

Dieta militară este un regim rapid, care promite pierderea de kilograme într-un timp record – până la 4 kg într-o săptămână. Așa cum am mai spus-o de mai multe ori, nu recomandăm dietele extreme decât acelor persoane care își doresc să slăbească pentru o zi importantă din viața lor și vor urma cura pentru o scurtă perioadă de timp, fără să-și pună în pericol sănătatea. Dacă vă încadrați în această categorie, iată ce trebuie să știți despre dieta militară:

Principiul acestui regim este următorul – 3 zile în care urmați un plan alimentar impus, urmat de 4 zile libere. Ciclul săptămânal se repetă, până când atingeți greutatea dorită. Se spune că această dietă a fost creată de nutriționiștii din armata americană, pentru soldații care nu se încadrau în normele de greutate. În primele 3 zile, trebuie să urmați un regim hipocaloric, care presupune consumul a 1100-1400 de calorii pe zi.  În celelalte 4 zile, puteți mânca ceva mai multe calorii (până în 1500), însă trebuie să alegeți tot alimente sănătoase.

Ziua 1

Mic dejun:

-o felie de pâine prăjită cu 2 linguri de unt de arahide

– o jumătate de grapefruit

– o ceașcă de cafea sau ceai

Masa de prânz:

– o felie de pâine prăjită

– o conservă de ton în suc propriu

Cină:

-un grătar mic de pui (85 de grame) cu o ceașcă de fasole verde fiartă la abur

-un măr mic

– o jumătate de banană

– o înghețată de vanilie

Ziua 2:

Mic dejun:

-o felie de pâine prăjită

– un ou fiert tare

– o jumătate de banană.

– o ceașcă de cafea sau ceai (opțional).

Masa de prânz:

– un ou fiert tare

– o ceașcă de brânză de vaci

– 5 biscuiți integrali

– o ceașcă de ceai

Cină:

– doi crenvurști de pui

– o cană de morcov și broccoli fierte la abur

– o jumătate de banană

–  o înghețată mică de vanilie

Ziua 3

Mic dejun:

– o felie de brânză

–  5 biscuiți integrali sărați

– un măr mic

– o ceașcă de cafea sau ceai

Prânz:

– o felie de pâine prăjită.

– un  ou fiert

– o ceașcă de cafea sau ceai (opțional)

Cina:

– o conservă de ton în suc propriu

– o jumătate de banană

– o înghețată mică de vanilie

În celelalte 4 zile ale dietei, încercați să faceți tot alegeri sănătoase și fiți atenți să nu depășiți 1500 de calorii pe zi. Vă reamintim încă o dată că această dietă NU trebuie urmată pe termen lung, deoarece puteți avea probleme de sănătate.

 

V-ar putea interesa și:

Dieta elvețiană, sau regimul cu un singur tip de alimente pe zi

Dieta Buddha – cum pierdeți în greutate ajutându-vă de înțelepciunea antică și știința modernă.

Loading...