Food&Drinks

Fasolea boabe – sursă naturală de fibre și proteine, este un dușman de temut al diabetului

Fasolea boabe, fie ea albă, sau roșie, are numeroase beneficii asupra organismului, de aceea ar trebui consumată cu regularitate. Are un indice glicemic scăzut (sub 50), este o sursă bogată de fibre, proteine și fier. Fasolea nu are deloc colesterol și conține puține grăsimi, așa că este indicată pentru dieta persoanelor care suferă de diabet.  De altfel, fasolea este numită și „mâncătorul de zahăr”, datorită conținutului ridicat de fibre vegetale, care împiedică absorbția zaharurilor și reduc secreția de insulină.

Fasolea boabe este, însă, un aliment prețios și pentru poersoanele sănătoase.  Este o sursă bogată de seleniu, complexul de vitamine B, magneziu, potasiu, fier și calciu. Fierul este un supliment energetic natural si este foarte indicat in special femeilor, în timpul ciclului menstrual sau al sarcinii.

Un alt beneficiu al acestei legume este conținutul ridicat de fibre, care ajută enorm la combaterea constipației. Fasolea boabe este recomandată în special persoanelor care suferă de sindromul colonului iritabil (vedeți un articol pe larg despre această afecțiune aici).

Dincolo de toate acestea, fasolea boabe, în special cea albă, este un aliat de nădejde în curele de slăbire, datorită indicelui său glicemic mic.  De asemenea, antioxidantii pe care îi conține previn apariția ridurilor și protejează organismul de efectele radicalilor liberi, luptând astfel împotriva bolilor.

Nu în ultimul rând, conținutul ridicat de magneziu din fasolea boabe asigură sănătatea oaselor, a sistemului muscular și nervos.

 

V-ar putea interesa și:

Alimente care ard grăsimea în timp ce dormi

Obrazul tânăr și subțire cu… morcovi se ține. Află care sunt beneficiile acestor rădăcinoase pentru organism

Loading...