Food&Drinks

Mai ții minte cât de mult iubea Popeye Marinarul spanacul? Află de ce trebuie să-l iubești și tu!

Când vine vorba despre spanac, beneficiile acestuia pentru organism sunt, practic, infinite. În acest articol, am ales să vă prezentăm câteva dintre ele:

  • Reduce nivelul zahărului din sânge. Spanacul este un aliment care trebuie neapărat introdus în dieta ceor care suferă de diabet, deoarece conține foarte mult magneziu, cunoscut pentru capacitatea sa de a regla nivelul zahărului din sânge.
  • Previne numeroase forme de cancer, datorită carotenoidelor care se găsesc în structura sa, care acționează ca niște antioxidanți foarte puternici, capabili să împiedice ravagiile făcute de radicalii liberi.
  • Reglează tensiunea arterială. În special, persoanele cu tensiune ridicată trebuie să consume spanac cât mai des.
  • Fiind o valoroasă sursă de calciu și de vitamina K, spanacul este excelent pentru întărirea sistemului osos. Femeile care se apropie sau sunt deja la menopauză ar trebui să includă spanacul în dieta lor zilnică.
  • Este de mare folos peroanelor care suferă de constipație, datorită fibrelor solubile și insolubile pe care le conține, care ajută la reglarea tranzitului intestinal.
  • Este o importantă sursă de fier pentru organism.
  • Menține sănătatea părului și a unghiilor, datorită cantităților mari de vitamina A și C pe care le conține.
  • Este mai bogat în potasiu chiar și decât bananele, iar acest mineral este foarte important pentru sănătatea oaselor și pentru menținerea funcțiilor digestive și musculare normale.
  • Este un aliat de nădejde în curele de slăbire. Spanacul are puține calorii, așa că poate fi consumat fără grijă de persoanele care își doresc să slăbească. Poate fi adăugat în salate, smoothie-uri, sau folosit ca garnitură.

V-ar putea interesa și:

Mineralele – esențiale pentru organism. Ep. 5 – potasiul

Broccoli – ne menține tineri și sănătoși. Aflați care sunt principalele sale beneficii pentru organism (bonus – o rețetă delicioasă)

Loading...