Fitness

Nu ai timp de mers la sală? Ce exerciţii fizice poţi face la birou

Sedentarismul reprezintă unul dintre principalii factori care duc la apariţia obezităţii sau a bolilor cardiovasculare, boli ce reprezintă principalele cauze de mortalitate la nivel global. Pentru că în ultimii ani numărul persoanelor care petrec tot mai multe ore stând pe scaun, în faţa unui calculator, este tot mai mare, Huffington Post a identificat o serie de exerciţii fizice ce pot fi făcute chiar la birou, în timpul programului de lucru, de către cei care nu au timp să meargă la sală sau să facă sport acasă.

Lucrează-ţi talia cu ajutorul scaunului de birou.

Pentru asta tot ce trebuie să faci este să stai pe scaun, cu picioarele uşor ridicate în aşa fel încât să nu atingi podeauna, cu mâinile ţinute în faţă pe birou. Apoi, roteşte-te. Roteşte-te de douăzeci de ori. Repetă acest exerciţiu de trei ori în timpul programului de lucru.

Urcă scările ori de câte ori ai ocazia. Acest exerciţiu te va ajuta să îţi lucrezi muşchii picioarelor, dar şi pe cei fesieri şi cei abdominali.

Lucrează-ţi fesierii în timpul pauzei de cafea. Dacă tot stai în picioare în timp ce îţi bei cafeaua de ce să nu îţi lucrezi muşchii fesieri. Stai drept, încordează-ţi spatele şi balansează unul dintre picioare în spate. Repetă acest exerciţiu de zece ori, apoi schimbă piciorul.

Profită de fiecare aşezare pe scaun. Pentru că ar fi neadecvat să faci genoflexiuni în faţa celorlalţi colegi, specialiştii citaţi de Huffington Post spun că ridicatul de pe scaun poate înlocui cu succes acest tip de exerciţiu. Astfel, de fiecare dată când vrei să te aşezi, ridică-te de cinci ori înainte de a sta jos.

Lucrează-ţi bicepşi cu laptopul. Pentru că la birou nu ai greutăţi, profită de obiectele de pe birou. Laptopul este sificient de greu încât să îţi lucrezi bicepşii cu el. Astfel, ia dispozitivul într-o mână şi felxează-ţi mâna din încheietură. Repetă acest exerciţiu de zece ori, iar apoi schimbă mâna.

Modelează-ţi muşchii pectorali cu ajutorul imprimantei. Pentru a-ţi lucra muşchii pectorali nu trebuie să te întinzi pe podea şi să faci flotări. Este suficient să stai la doi paşi distanţă de imprimantă şi să atingi imprimanta cu mâinile. Încordează-ţi spatele şi fă 10 semi-flotări.

sursa: gandul.info

Loading...