Sănătate

Poți mânca alimente bogate în grăsimi și, totuși, să slăbești? Află cum!

Ţi-e foame tot timpul,  dar te-ai plictisit să mănânci mereu aceleași alimente fade și lipsite, parcă, de gust? Ai pierdut câteva kilograme, însă acum acul cântarului nu se mai clintește din loc? Atunci, fă o schimbare și  mănâncă mai multe… grăsimi! Da, ai auzit bine, alimentele bogate în grăsimi nu sunt interzise în diete, cu condiția să le alegi pe acelea sănătoase și să fii foarte atentă la mărimea porțiilor.

De câțiva ani încoace, auzi mereu că, atunci când vrei să slăbești, trebuie să renunți la grăsimi. Ei bine, conform ultimelor cercetări, acest lucru este total greșit. Corpul are nevoie de grăsime ca să funcționeze la parametri optimi, însă cu moderație. Iată cum poți adăuga alimente bogate în grăsimi în dieta ta și câteva trucuri prin care te vei asigura că nu exagerezi.

1.     Ouă – couaercetătorii americani au stabilit că un ou pe zi nu numai că nu a omorât pe nimeni, însă aduce chiar beneficii, printre care și pierderea în greutate. Un ou are 80 de calorii, 7 g de proteine , 5 grame de grăsime și este unul dintre cele mai bune alimente pe care îl puteți consuma fie la micul dejun, fie la prânz.nuci

2.     Nucile – Uscate sau prăjite, simple sau sărate, nucile conțin grăsimi sănătoase, care reușesc să îți potolească foamea pentru mult timp. Să nu uităm, însă, că au multe calorii, așa că trebuie să fim atente la porții. Truc: împarte  nucile în pungulițe mici, de mărimea unui pumn,  imediat după ce le-ai cumpărat, astfel încât atunci cînd simți nevoia să iei o gustare, să nu fii tentată să depășești cantitatea admisă.

3.    lactate Lactate bogate în grăsimi – Ultimele cercetări au demonstrat că persoanele care consumă produse lactate bogate în grăsimi sunt mai puțin predispuse la boli de inimă.  Și aici, însă, trebuie să avem grijă cât consumăm.  Unii nutriționiști spun că, decât să optăm pentru o cantitate mai mare de iaurt sau lapte cu 0% grăsimi, mai bine alegem să consumăm jumătate din cantitatea respectivă, alegând varianta mai bogată în grăsimi.

 

4.     baconBacon sau slănină – Pierzi în greutate dacă mănânci slănină? Da, este posibil. E mai bine să mănînci o porție mică dintr-un produs care îți place, cu condiția să fie de cea mai bună calitate, decât o cantitate mai mare dintr-o șuncă slabă de curcan procesată, să spunem.  Repetăm, însă, porția trebuie să fie mică!

5.     Avocadoavocado – acest fruct nu mai are nevoie de nicio prezentare. Se știe deja cât de benefic este pentru sănătate. În plus, îți va da o senzație de sațietate pe termen lung și te va face să mănânci mai puțini carbohidrați.  Truc: un fruct de avocado are cam multe calorii ca să îl consumi la o singură masă, așa că taie-l și mănâncă-l în două reprize, iar ca să nu devină maro pe porțiunea secționată, freacă zona respectivă cu zeamă de lămâie, învelește-l apoi în folie de plastic și băgă-l în frigider.

6.     Unt – untul este, fără doar și poate, una dintre plăcerile vinovate ale vieți. Poți să îl consumi, însă în cantități foarte mici, fie uns pe o felie de pâine integrală, fie pentru a prepara o mâncare mai gustoasă.

7.     Dressing pentru salatădressing pentru salataeste o reacție complet normală pentru o persoană care ține dietă să evite aceste sosuri pline de calorii, însă o anumită cantitate de grăsime sănătoasă te va face să te saturi pentru mai multă vreme și te va ajuta să absorbi mai bine substanțele nutritive conținute de legume. Nu alegeți, însă, dressingurile din comerț, bogate în conservanți și calorii,  ci folosiți uleiuri cât mai sănătoase (preferabil presate la rece), zeamă de lămâie sau iaurt.  Iar pentru a fi sigure că nu exagerați, folosiți ca unitate de măsură pentru ingrediente o lingură cât mai mică.

8.     Ciocolată –  În special ciocolata neagră are multe beneficii pentru sănătate, dar este  și  bogată în  calorii. Așa că ar trebui consumată în cantități extrem de mici: unul sau două pătrățele pe zi.Schwarze Schokolade

Vezi si alte alimente care te ajută să slăbeşti.

Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.