Sănătate

Provocare – 7 metode prin care să scăpați de burtă (sau măcar să o reduceți vizibil), în doar o săptămână!

Pe lângă faptul că este total inestetică, grăsimea de pe abdomen e și periculoasă, deoarece crește riscul de hipertensiune, boli cardiace și diabet.  Provocarea noastră este ca, timp de măcar o săptămână, să urmați cele 7 recomandări (fără să trișați) și apoi să contemplați rezultatul! Până la urmă, o săptămână e o nimica toată, nu?  Iată ce trebuie să faceți:

  1. Tăiați zahărul de pe listă. Acesta este un factor major care duce la acumularea grăsimii în zona abdominală. Renunțați, așadar, la toate gustările dulci, la sucurile din fructe, ș.a.m.d. Sunt doar 7 zile!
  2. Mâncați mai multe proteine. Acestea pot să vă ajute în lupta cu grăsimea de pe burtă, prin creșterea metabolică a organismului și a senzației de sațietate. Așadar, aveți liber la carne de pui, curcan, ouă, brânză de vaci și iaurt.
  3. Consumați mai multe fibre. În special fibrelele solubile din ovăz, semințe de chia și din leguminoase, pot contribui la reducerea acumulării de grăsime în zona abdominală. Ca să nu mai vorbim de faptul că acestea accelerează tranzitul intestinal, ajutându-vă astfel să slăbiți mai repede.
  4. Beți mai mult ceai. Ceaiul verde, de exemplu, este o alegere excelentă pentru micșorarea stratului de grăsime de pe burtă, deoarece stimulează metabolismul.
  5. Mișcați-vă mai mult. Sedentarismul este un factor major de risc al sindromului metabolic, obezității și diabetului. Chiar dacă nu sunteți împătimite ale sportului (deși, între noi fie vorba, ar trebui să deveniți), faceți mai multă mișcare: plimbări lungi, urcați și coborâți scări, mergeți pe jos în loc de autobuz sau mașină personală, etc.
  6. Fără alcool. Consumul băuturilor alcoolice a fost asociat cu obezitatea abdominală și poate deraia eforturile voastre de a da jos stratul inestetic de grăsime.
  7. Străduiți-vă să dormiți cât mai bine. Somnul reglează funcția endocrină, iar lipsa lui crește apetitul, rezistența la insulină și amplifică stresul, toate acestea constribuind la stocarea grăsimilor în organism. Încercați așadar, să vă alocați 7-8 ore pe noapte pentru odihnă.

Nu credem că recomandările noastre sunt imposibil de urmat și chiar dacă la unele puncte veți strâmba din nas, veți vedea că după ce se va încheia săptămâna de probă, veți fi atât de mulțumite de rezultat, încât probabilitatea să continuați provocarea și în săptămânile următoare, este foarte mare!

 

V-ar putea interesa și:

Trei secrete pentru un abdomen plat – simple și la îndemâna oricui

Cum să ne reapucăm de sport după o pauză mai lungă

Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.