Food&Drinks

Slăbește cu fasole verde! Bonus: o alimentație bogată în această legumă îți oferă o mulțime de vitamine și minerale esențiale

Oricât de nesănătos ar mânca americanii (pentru că se numără, până la urmă, printre națiunile cu cel mai ridicat grad de obezitate), ei au, totuși și câteva alimente sănătoase prezente în mediul zilnic. Fasolea verde ocupă un loc de cinste și asta ar trebui să se întâmple și la noi, mai ales în cazul persoanelor care își doresc să slăbească și să ducă un stil de viață sănătos.

Gândiți-vă că un bol de fasole verde nu are mai mult de 31 de calorii, fapt care face din această legumă garnitura ideală pentru cei care vor să dea jos câteva kilograme. Dar dincolo de acest aspect, deloc de neglijat, fasolea verde are și alte beneficii pentru organism:

  • Este sănătoasă pentru inimă, deoarece nu conține colesterol.
  • Este bogată în fibre solubile (mai ales fasolea fiartă), care pot susține sănătatea inimii prin scăderea tensiunii arteriale și reducerea inflamației.
  • Este bogată în proteine, care știm deja cât sunt de importante pentru sănătatea oaselor, organelor, părului și pentru masa musculară. Proteinele sunt, de asemenea, importante pentru sistemul imunitar.
  • Fasolea verde este o sursă importantă de vitamine. Ea conține multe vitamine esențiale pentru organism, printre care acidul folic, vitamina C, vitamina A, K, E, sau B6.
  • Este o sursă importantă de minerale – mangan, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc.

Puteți consuma fasolea verde fie fiartă la aburi, fie la tigaie cu usturoi și mirodenii, fie la cuptor, încorporată în supe, tocănițe și ce mai vreți voi. Ideal ar fi să alegeți, totuși, o variantă cât mai sănătoasă de gătire, dacă vreți să vă bucurați de efectele ei benefice asupra siluetei.

 

V-ar putea interesa și:

Roșiile – o comoară pentru sănătate. Aflați ce beneficii vă aduc dacă le consumați cu regularitate

Anghinarea – vă ajută să slăbiți și să scăpați de colesterolul rău (LDL) din organism

 

Loading...