Food&Drinks

Top alimente care nu conțin deloc, sau aproape deloc zaharuri și carbohidrați

În zilele noastre, tot mai mulți oameni se străduiesc să slăbească și să ducă un stil de viață cât mai sănătos.  Din păcate, multe dintre alimentele și produsele alimentare care se găsesc în comerț sunt pline de carbohidrați rafinați și zaharuri, principalii dușmani ai siluetei. În plus, stimulează apariția inflamațiilor în organism, ceea ce poate duce, în timp, la grave probleme de sănătate. În articolul de astăzi vă oferim un ghid al alimentelor care conțin extrem de puțini carbohidrați și/sau zahăr.  Dacă veți înlocui mâncarea nesănătoasă cu aceste alimente, veți obține numai beneficii:

Kale – este unul dintre cele mai dense în nutrienți alimente de pe planetă; nu numai că reduce inflamațiile, dar oferă corpului multă energie și nutrienți esențiali.

Ouă – sunt bogate în proteine, aminoacizi, vitamine și minerale.

Nuci pecan – conțin o cantitate foarte mică de carbohidrați, dar sunt foarte bogate în fibre și acizi grași Omega-3.

Carne slabă de pui – oferă organismului proteine, fier, calciu, potasiu și complexul de vitamine B. Toate acestea susțin sănătatea inimii și stimulează producția de serotonină în creier, hormon care combate depresia.

Unt – consumat cu măsură, acesta are un conținut scăzut de carbohidrați, dar e bogat în grăsimi naturale sănătoase și în vitamina A, esențială pentru sănătatea pielii și a părului.

Carnea de vită – oferă organismului multă energie și este excelentă pentru dezvoltarea sistemului muscular. În plus, nu conține zaharuri, ori carbohidrați.

Somon – la fel ca alți pești grași, somonul este bogat în Omega-3, care ajută la ameliorarea multor afecțiuni și care susțin pierderea în greutate.

Uleiul de cocos – este o surrsă excelentă de grăsimi sănătoase, așa că ar fi bine dacă l-ați folosi tot timpul la gătit.

Ceaiul verde – una dintre cele mai sănătoase băuturi, este o adevărată bombă de antioxidanți, care reduc inflamațiile, ajută la vindecarea unor afecțiuni și te ajută să slăbești.

Conopida – aceasată legumă sănătoasă este cunoscută pentru efectele sale antiinflamatorii și pentru capacitatea sa de a încetini dezvoltarea celulelor canceroase.

Murele și afinele – deși toate fructele conțin zaharuri, acestea au o cantitate extrem de mică, dar sunt capabile să facă minuni pentru creier și sănătatea noastră, în general.

 

V-ar putea interesa și:

 

 

Top alimente care, consumate în mod regulat, previn dezechilibrele hormonale din organism

Rolul acizilor grași Omega 3 în organism și topul alimentelor de unde îi puteți asimila

 

 

 

 

 

 

 

 

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.