Sănătate

Trei laxative naturale care te scapă de constipație și îți îmbunătățesc simțitor digestia (recomandate de dr. Oz)

Cu toții am trecut prin stări fizice neplăcute, cu digestie lentă, balonare, sau constipație; și, chiar dacă toate acestea par niște probleme banale, ele ne pot afecta calitatea vieții. Tocmai de aceea, dacă observăm că intestinul nostru a devenit cam leneș, ar fi bine să luăm măsuri. Din fericire, natura ne-a pus la dispoziție remedii folositoare pentru orice problemă de sănătate am avea, așa că tot la ea trebuie să apelăm mai întâi, dacă vrem să combatem neplăcerile despre care am vorbit. Doctor Oz susține că există 3 soluții miraculoase pentru reglarea tranzitului intestinal:

  1. Oțetul de mere. Despre acest aliment s-au scris multe, există păreri și pro, dar și contra. Oamenii de știință susțin că are capacitatea de a regla nivelul zahărului în sânge, dar, revenind la problemele enunțate mai sus, conține pectină – o fibră solubilă care stimulează activitatea intestinului, ajutând la înmulțirea bacteriilor bune.
  2. Semințele de chia. Despre beneficiile acestor semințe am scris pe larg aici, dar astăzi ne vom concentra pe rolul lor în combaterea constipației. Semințele de chia sunt bogate în fibre și pot fi adăugate cu ușurință în orice preparat: budinci, salate, unele sosuri, smoothie-uri, ș.a.m.d.
  3. Ceaiul de hibiscus. Acizii care se găsesc în acest tip de ceai (pe care îl puteți achiziționa din magazinele/farmaciile naturiste) sunt extrem de eficienți în punerea intestinului la treabă. Dacă beți o ceașcă seara, înainte de culcare, acest ceai va acționa peste noapte, astfel că în ziua următoare veți scăpa de neplăcuta constipație.

Mai trebuie să menționăm că un bonus pe care îl veți obține dacă veți consuma alimentele enumerate mai sus este și… slăbirea. Un tranzit instestinal bun ajută mult la pierderea kilogramelor în plus.

 

V-ar putea interesa și:

Top alimente neprietenoase cu stomacul tău. Află ce trebuie să eviți, sau să consumi cât mai rar

Ce este boala celiacă, sau intoleranța la gluten și cum puteți ști dacă suferiți de această afecțiune

Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.