Fitness

Trei secrete pentru un abdomen plat – simple și la îndemâna oricui

Probabil una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă femeile legat de aspectul lor fizic, este faptul că depun grăsime pe abdomen. Mai ales pe măsură ce înaintează în vârstă, apar inesteticii și încăpățânații colăcei, care dispar foarte greu, chiar și atunci când mâncăm sănătos. Cu toate acestea, ne dorim să arătăm cât mai bine în costume de baie, în blugii preferați, sau într-o rochiță croită pe corp.  Ce este de făcut? În primul rând, haideți să scoatem din ecuație abdomenul cu pătrățele, care nu este la îndemâna oricui și să ne mulțumim să aplatizăm burta cât mai mult cu putință. Iată trei sfaturi simple care vă pot ajuta în acest sens:

  1. Sugeți burta. Da, poate sună ciudat, dar să știți că este unul dintre cele mai bune exerciții pentru abdomen. Și nu faceți asta doar când sunteți în raza vizuală a unor persoane cărora vreți să le faceți o impresie bună, ci repetați exercițiul ori de câte ori aveți ocazia. Este simplu: vă ridicați în picioare și încercați să împingeți cât de mult puteți buricul spre coloana vertebrală. Încercați 3 seturi  de zece astfel de mișcări x 10 secunde fiecare.

2. Hidratați-vă. Știm că ați auzit deja de zeci de ori cât de important este să beți suficientă apă pe parcursul zilei. Ideea este, însă, că atunci când nu vă hidratați suficient, corpul va avea tendința să rețină mai multe lichide, iar asta va duce la un aspect pufos și umflat al țesuturilor, inclusiv pe abdomen. Ideal ar fi să consumați cel puțin 8-10 pahare de apă/zi, pentru a împiedica retenția de lichide.

  1. Scândura. Este acel exercițiui fizic căruia i-am dedicat un întreg articol  aici. Specialiștii în fitness spun că practicarea frecventă a acestui exercițiu (care se poate face absolut oriunde și care nu necesită niciun echipament), este mai eficientă pentru obținerea unui abdomen plat, decât orice alte antrenamente. Începeți să practicați scândura cu 20, 30 de secunde, în mai multe reprize, apoi creșteți timpul progresiv. După o lună veți fi uimite de rezultate!

V-ar putea interesa și:

Vrei o viață activă și sănătoasă? Urmează sfaturile lui Jillian Michaels, un guru al sportului din S.U.A.

Spune-mi cât timp stai la birou, în fața calculatorului, ca să îți spun câtă mișcare fizică trebuie să faci

 

Loading...