Timp Liber

Trucuri fulger pentru a adormi mai repede seara

Dacă vă numărați printre persoanele care în fiecare seară se chinuie să adoarmă, iată câteva sugestii rapide pentru a remedia aceastră problemă:

  • Evitați să dormiți în timpul zilei, chiar dacă programul vă permite asta
  • Nu conumați băuturi energizante, sau cafea, după ora 17
  • Evitați consumul de alcool
  • Nu faceți sport cu trei ore înainte de ora de culcare
  • Încercați să terminați toate sarcinile zilnice cu  cel puțin două ore înainte de a vă așeza în pat
  • Scoateți din dormitor laptop-urile, tabletele, telefoanele mobile, cu cel puțin o oră înainte de ora de culcare
  • Transformați-vă camera în care dormiți într-o oază de relaxare
  • Păstrați dormitorul răcoros, întunecat și liniștit
  • Investiți într-o  saltea și lenjerii de pat de cea mai bună calitate
  • Faceți câteva exerciții de relaxare –  respirații  lente și adânci, sau meditație
  • Masați-vă tâmplele cu puțin ulei de lavandă
  • Puteți, de asemenea, recurge la unele remedii naturiste, pe bază de magneziu, melatonină, sau valeriană

 

V-ar putea interesa și:

Ești o persoană dezordonată? Sau, dimpotrivă, una obsedată de curățenie? Află ce spune despre personalitatea ta casa în care trăiești

Cinci obiceiuri sănătoase care îți vor schimba viața: adoptă-le chiar de mâine!

 

loading...
----------------------
Loading...