Sănătate

Uleiul de pește, bogat în acizi grași Omega-3, este plin de beneficii pentru organism

Uleiul de pește este unul dintre cele mai populare suplimente alimentare la nivel mondial, deoarece este bogat în acizi grași Omega-3, care sunt foarte importanți pentru sănătate. Uleiul de pește este grăsimea extrasă din țesutul de hering, ton, hamsii, sau macrou, ori din ficatul de cod. Organizația Momdială a Sănătății recomandă ca fiecare persoană să consume pește măcar de două ori pe săptămână, așa că, dacă nu faceți asta, atunci ar trebui să luați în considerare acest supliment, pentru beneficiile sale excepționale:

  1. Îmbunătățește sănătatea inimii, prin reducerea trigliceridelor, a tensiunii arteriale, a riscului unor aritmii fatale, ș.a.m.d.
  2. Ajută în tratamentul unor tulburări mintale. Creierul nostru este format din aproximativ 60% grăsimi, iar o parte dintre acestea sunt acizi grași Omega-3 Studiile au arătat că multe dintre persoanele care suferă de boli mintale, precum tulburarea bipolară sau schizofrenia, au niveluri scăzute ale acestor acizi, de aceea este foarte important să li se administreze ulei de pește.
  3. Poate ajuta la pierderea în greutate. Acest lucru a fost pus în evidență de anumite studii, care au demonstrat că uleiul de pește, în combinație cu o dietă curată și sport, poate stimula pierderea kilogramelor în plus.
  4. Reduce inflamațiile din organism, iar acestea sunt asociate cu boli cronice, precum obezitatea, diabetul, depresia și bolile cardiace.
  5. Menține pielea suplă și sănătoasă. Uleiul de pește este eficient în combaterea multor probleme ale pielii, precum psoriazisul și dermatita,
  6. Reduce nivelul de grăsime din ficat. Dat fiind că acest organ procesează cea mai mare parte a grăsimii din organism și poate juca un rol important în creșeterea în greutate, este foarte important să nu fie ținta unor procese inflamatorii, iar uleiul de pește este extrem de eficient în acest caz.
  7. Ajută la ameliorarea simptomelor depresiei. Ca și în cazul altor boli mintale, persoanele care suferă de depresie au, susțin unele cercetări, niveluri mai scăzute ale acizilor grași Omega-3, de aceea suplimentele precum uleiul de pește,  pot echilibra situația.
  8. Poate îmbunătăți sănătatea oaselor. În special persoanele cu vârste înaintate, sau femeile aflate la menopauza, se confruntă cu o pierdere a mineralelor esențiale, iar acest lucru duce la afecțiuni precum osteoporoză și osteoartrită. Calciul și vitamina D sunt foarte importante pentru sănătatea osoasă, iar studiile au demonstrat că același efect benefic îl au și acizii grași Omega-3.

V-ar putea interesa și:

5 semne care îți arată că ai un deficit de potasiu în organism

Rolul macronutrienților și micronutrienților în organism. De ce trebuie să avem o alimentație echilibrată

 

 

Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.