Diete

V-ați îngrășat de sărbători? Iată 7 alimente care vă pot diminua rapid depunerile de pe abdomen

În afara celor cu o voință de fier, toți ceilalți am mâncat pe săturate în ultimele două săptămâni, cu gândul că imediat ce lucrurile revin la normal, vom face tot ce ne stă în puteri să dăm jos kilogramele în plus depuse pe burtă, sau pe șolduri. Foarte bine! Ca să vă venim în ajutor în această misiune posibilă (cu puțină voință și niște modificări în dietă), iată câteva sugestii de alimente care vor ajuta la arderea depozitelor de grăsime:

  1. Iaurtul grecesc – previne balonarea și reglează tranzitul intestinal, mulțumită probioticelor și bacteriior bune pe care le conține și care optimizează funcționarea intestinului.  În plus, iaurtul grecesc este o sursă excelentă de proteine, care, așa cum bine știm, facilitează pierderea în greutate.
  2. Migdalele. Vă place să luați din când în când și câte o gustare între mese, mai ales că atunci când vreți să slăbiți, acestea sunt destul de sărace în calorii. Dacă aveți acest obicei, atunci apelați la migdale, care sunt bogate în acizi grași mononesaturați, care induc rapid senzația de sațietate și, în plus, ajută la arderea grăsimilor din organism. Ca bonus, migdalele sunt bogate în magneziu, stabilizează presiunea sanguină și conțin fibre.
  3. Grapefruit. Vă întrebați de ce acest fruct este atât de special? Ei bine, pe lângă faptul că este o sursă de vitamina C, ajută la producerea colagenului atât de necesar pielii noastre și, lucru foarte important legat de subiectul articolului de astăzi, conține anumite enzime care stimulează digestia. Totuși, nu consumați mai multe de 2-3 fructe pe zi
  4. Avocado. În ciuda faptului că este bogat în calorii, avocado reprezintă una dintre cele mai bune alegeri pentru persoanele care vor să slăbeasscă. Acest fruct este bogat în fibre, care asigură senzația de sațietate și stimulează tranzitul. De asemenea, exact ca migdalele, conține acizi grași mononesaturați.
  5. Ciocolata neagră. Pare ciudat că o includem pe listă, dar beneficiile acestui aliment sunt de netăgăduit.  Câteva bucățele de ciocolată neagră stimulează metabolismul. Dar, așa cum spuneam, este tot ciocolată, așa că mare atenție la cantitatea consumată!
  6. Ardeii iuți. Indiferent de forma, sau mărimea lor, ardeii iuți te pot ajuta să arzi grăsimea de pe abdomen și să impulsionezi metabolismul, datorită capsaicinei pe care o conțin.
  7. Merele – bogate în fibre, pot constitui, de asemenea, o gustare excelentă, care îți vor ține de foame până la următoarea masă

 

V-ar putea interesa și:

Ciocolată? Da, vă rog, dar neagră!

Rolul acizilor grași Omega 3 în organism și topul alimentelor de unde îi puteți asimila

 

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.