Food&Drinks

Vrei să arăți mai tânără și mai proaspătă? Iată ce alimente poţi să mănânci

Am vorbit recent despre acele alimente care, consumate în exces, ne pot așterne ani în plus pe chip, nemaivorbind de faptul că ne pun sănătatea în pericol. Astăzi, însă, ne vom ocupa de opusul acestora, dacă putem spune așa, adică de acele alimente care luptă împotriva procesului de îmbătrânire. Cine nu își dorește să arate cu zece ani mai tânără? Pentru asta, însă, trebuie să consumăm cu sfințenie și regularitate următoarele:

  1. AvocadoAți auzit probabil că acest fruct vă poate face să vă îngrășați, datorită grăsimilor pe care le conține. Aceste grăsimi sunt însă foarte sănătoase, cu condiția să nu consumați mai mult de un avocado pe zi. Veți reduce astfel nivelul colesterolului și veți contribui la regenerarea pielii. Avocado oferă organismului vitamina C, potasiu, acid folic și antioxidanți extrem de valoroși.
  2. Fructe de pădure. Toate conțin antioxidanți care previn deteriorarea celulelor. Ele sunt benefice nu doar pentru piele, ci și pentru boli precum Alzheimer sau demență.
  3. Morcovi. Conțin betacaroten, o substanță pe care corpul o transformă în vitamina A. Morcovii îmbunătățesc vederea și protejează pielea de îmbătrânirea provocată de efectul razelor solare. Încercați, însă, să îi consumați cruzi, deoarece gătiți, își pierd calitățile.
  4. Citrice. Sunt principalele surse de vitamina C și acid folic. Consumate regulat, vor reduce nivelul colesterolului și vor lupta împotriva problemelor circulatorii și ale bolilor de inimă. Apa cu lămâie consumată dimineața pe stomacul gol va ajuta la detoxifierea organismului. Ca să nu vă afecteze smalțul dinților, încercați să o beți cu un pai.
  5. Usturoi. Nu este doar o armă împotriva vampirilor, ca să facem o glumă, ci e unul dintre cele mai eficiente antibiotice naturale, care luptă eficient împotriva multor infecții din organism, reglează nivelul colesterolului, îmbunătățește circulația sângelui și reduce riscul de a face anumite tipuri de cancer
  6. Ulei de măsline. Nu este doar un element esențial în dietă, ci trebuie introdus și în rutina noastră de îngrijire a pileii și părului. Este un tonifiant excelent pentru ten, hidratează și reduce semnele îmbătrânirii.
  7. Roșii. Sunt pline de nutrienți, vitaminele A și C, acid folic, iar licopenul pe care îl conțin este un antioxidant extrem de puternic, care protejează pielea de efectele razelor UV.
  8. Peștele gras. Somonul, tonul, anchoa și alte varietăți de pește gras sunt surse valoroase de Omega-3, care ajută la regenerarea celulară și țin colesterolul în limite normale.
  9. Turmeric. Este un condiment care devine din ce în ce mai popular, nu doar pentru gustul său, ci și pentru beneficiile pe care le aduce organismului. Are proprietăți digestive și antiinflamatorii dovedite, încetinește procesul de îmbătrânire și oferă corpului nostru o infuzie de energie.

 

TOP 10 alimente absolut delicoase pe care trebuie să le consumi dacă vrei să slăbești

Secrete de vedete: Khloe Kardashian ne spune care sunt pentru ea cele 5 alimente minune!

 

loading...
----------------------
Loading...