Sănătate

Vrei să te îngrași sănătos? Iată șase metode eficiente

Aproape toată lumea vrea în ziua de azi să slăbească,  iar femeile se visează cu trupuri precum cele ale manechinelor de la Victoria’s Secret. Și totuși, există și persoane  care își doresc cu ardoare să aibă câteva kilograme în plus.  Acestea trebuie să știe că procesul de îngrășare presupune la fel de mult efort ca și cel de slăbire. Adică, o combinație între un anumit tip de alimentație și exerciții fizice. Mai întâi, ar trebui să consulte un medic și să își facă toate analizele, inclusiv la glanda tiroidă. Dacă totul este în regulă, atunci trebuie să se înarmeze cu multă răbdare. Bineînțeles că cei care vor să acumueze un număr de kilograme în plus, trebuie să fie atenți la ce mănâncă, pentru că nu își doresc, nu-i așa, să pună pe ei doar grăsime și celulită? A te îngrășa uniform presupune un efort mult mai mare, mai ales că în general,  kilogramele tind să se așeze pe burtă, coapse, brațe, adică neuniform.

Ce pot face, totuși, cei care vor să se îngrașe sănătos?

 Trebuie să mănânce cât mai diversificat, iar mesele lor să fie bogate în carbohidrați,  carne și brînzeturi.  Ei pot să mănînce suficientă pâine, dar este de preferat să aleagă tot varianta integrală.

Firește că și porțiile trebuie să fie mai mari. Dacă mâncați în mod constant câte 500 de calorii în plus pe zi față de regimul anterior, atunci rezultatele ar trebui să apară cam în 2 luni.

Salate și fructe – nici persoanele aflate la cură de îngrășare nu trebuie să excludă din meniul zilnic salatele și fructele, extrem de sănătoase. Acestea asigură o bună digestie și îi aduc organismului o serie de vitamine și minerale esențiale pentru buna lui funcționare.

Mezelurile, produsele fast-food, alimentele prăjite sau dulciurile din comerț trebuie evitate. Chiar dacă toate aceste alimente îngrașă, ele nu sunt deloc sănătoase și riscați exact ceea ce nu vă doreați: să vă îngrășați doar în anumite zone și să creșteți riscul de a vă îmbolnăvi.

Exerciții care cresc masa musculară. Acest punct este unul esențial, tocmai pentru că, dacă nu faceți sport, corpul vostru nu va arăta după cura de îngrășare nici pe departe așa  de armonios cum vă doreați. Sportul crește masa musculară, iar aceasta aduce la rândul ei câteva kilograme în plus.

Suplimente alimentare. Dacă nu reușiți să consumați destule proteine, care contribuie la dezvoltarea masei musculare, atunci puteți lua unele suplimente nutritive, în paralel cu alimentația bogată.

Mănânci  sănătos și, totuși, nu slăbești? De ce oare?

11 metode prin care puteți arde mai multe calorii zilnic

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.