Food&Drinks

Vreți să slăbiți, dar nu știți ce să alegeți pentru prima masă a zilei? Iată câteva idei!

Vă numărați cumva printre persoanele care vor să slăbească? Nu-i așa că iarna asta vă cam strică planurile? În anotimpul rece, parcă organismul vostru nu se mulțumește cu alimentele ușoare, de vară, ci are nevoie de hrană mai consistentă. Dar cum se împacă asta cu planurile voastre de a pierde în greutate? În materialul de astăzi vă propunem câteva idei pentru prima masă a zilei, care să fie sățioase, dar care să nu vă saboteze eforturile de a slăbi:

  • sandwich cu banane șiu unt de arahide – prăjiți două felii de pâine integrală, ungeți-le cu unt de arahide, iar deasupra așezați banana tăiată feliuțe. E un preparat sănătos, sățios și nu foarte bogat în calorii.
  • parfait de iaurt – puneți într-un pahar mare câte un strat de iaurt grecesc, apoi fructe de pădure, iaurt, ovăz, din nou iaurt, iar la sfârșit fructe de pădure, ornați cu mentă proaspătă și… gata! E un mic dejun care arată extrem de apetisant, furnizează multă energie și este foarte sănătos.
  • salată de ton cu ou – pentru asta aveți nevoie de câteva frunze de salată, opțional o ceapă roșie (dacă mergeți între oameni, ar fi bine, totuși, să o eliminați din rețetă), o conservă de ton în suc propriu, un ou fiert, câteva roșii cherry și o lingură de maioneză light, sau, și mai bine, una de iaurt grecesc. Nu aveți altceva de făcut decât să combinați ingredientele!
  • avocado toast – prăjiți două felii de pâine integrală, pe care așezați un avocado mediu, bine copt și tăiat feliuțe (sau pasat cu furculița), câteva felii de roșii și semințe de floarea soarelui.
  • omletă cu spanac – căliți într-o tigaie stropită cu foarte puțin ulei o mână bună de spanac și un cățel de usturoi tocat foarte mărunt. Separat, bateți într-un bol două ouă întregi și două albușuri, apoi adăugați-le în tigaie, asezonați cu sare și piper după gust și… serviți!

Ultimele trei feluri pe care vi le-am sugerat, pot fi consumate fără probleme la orice masă a zilei. Toate conțin ingrediente sănătoase, bogate în fibre, vitamine, minerale și sunt extrem de prietenoase cu silueta. Poftă bună!

 

V-ar putea interesa și:

Cum să transformi o salată într-o masă sățioasă și gustoasă

Este ovăzul un aliment potrivit pentru cină?

loading...
----------------------
Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.