Sănătate

Zece alimente care te pot ajuta să arzi grăsimile nedorite

Ei bine, da, există alimente care îți pot stimula metabolismul și pot contribui semnificativ la arderea grăsimilor (în special a celor de pe abdomen).  Firește, singure nu pot face minuni, însă, dacă faci mișcare zilnică și le consumi în mod regulat, rezultatele nu vor întârzia să apară.  Iată și alte recomandări care vor contribui la arderea grăsimilor inestetice:

  • Hidratează-te
  • Evită făina, alimentele procesate și dulciurile
  • Încearcă să reduci semnificativ cantitatea de sare consumată, deoarece aceasta provoacă retenția de apă
  • Încearcă să mănânci porții mai mici la fiecare masă

Iată care sunt alimentele care ard grăsimea abdominală:

  1.  Merele – nutriționiștii recomandă să ne începem ziua cu un măr, alături de un bol de fulgi de ovăz. mereMerele sunt bune pentru că ne ajută la arderea grăsimilor, deoarece sunt bogate în vitamina C, flavonoide și betacaroten. Acum, trebuie să avem în vedere faptul că noi ar trebui să mâncăm două sau trei pe zi, pentru a ne ajuta într-adevăr să slăbim.
  2. Bananeleau între 75 și 130 de calorii. Aceste fructe sunt bogate în potasiu, calciu, magnezi și vitamine; bananesunt bune să le consumi dimineața sau după-amiaza ca gustare, deoarece te fac să te simți sătulă și îți furnizează multe vitamine zi de zi.
  3. Țelina – nu trebuie să lipsească din dieta ta.
    Această legumă te ajută să slăbești într-un mod natural și face perechea perfectă cu multe alimente. Conține vitamina C și calciu.telina
  4. Fructele de mare – este recomandat să le consumi de trei ori pe săptămână. Ele conțin un anumit tip de grăsimi mononesaturate, care ajută la eliminarea grăsimii din corp, sunt foarte sănătoase și bogate în Omega 3.fructe de mare
  5. Avocadoconține acid oleic, care ajută la eliminarea sau întârzierea senzației de foame. În plus, fructele de avocado conțin fibre care ne ajută să slăbim. Nu trebuie, totuși, să depășim cantitatea de un avocado pe zi, deoarece acest fruct are multe calorii.                                                                                                                                              avocado
  6. Roșiile – au efect detoxifiant asupra organismului și împiedică retenția de lichide.rosii
  7. Ouă – creșterea aportului de proteine este o modalitate ușoară de a arde grăsime, iar ouăle au o cantitate mare de proteine, de cea mai bună calitate. Ele conțin și vitamina B12, care ajută la golirea celulelor de grăsime.oua
  8. Uleiul de măsline – lipidele sănătoase sunt esențiale în arderea grăsimilor din organism, iar uleiul de măsline oferă corpului tău lipide bune, numite “mononesaturate”.uleide masline
  9. Nuci – sunt o altă sursă de grăsimi bune, cu toate că trebuie să fii atentă să nu exagerezi, deoarece sunt bogate în calorii. Consumul de nuci îți va oferi proteine, fibre, vitamine și minerale.nuci
  10. Ardei iute – ajută la impulsionarea metabolismușui și la arderea grăsimilor.ardei iute

Te-ar putea interesa şi alimentele care scad pofta de mâncare sau cum poţi manca grăsimi şi sa slăbeşti.

Loading...

Adaugă comentariu

Fă click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.