Food&Drinks

Zece Superalimente care te ajută să slăbești

Vrei să slăbești, să-ți întărești sistemul imunitar, dar încă nu ești dispusă să faci schimbări radicale? Încearcă atunci să introduci în alimentația ta zilnică acele Superalimente, care te vor ajuta să pierzi câteva kilograme, să îți păstrezi mintea ascuțită, vederea ageră și un corp sănătos. Iată o listă cu zece astfel de Superalimente:

  1. Fasolea neagră – conține multe proteine de cea mai bună calitate, dar, spre deosebire de carne, nu are acele grăsimi nesănătoase pentru organism.fasole-neagra
  1. Ovăzul – este bogat în fibre, iar o porție din acest aliment te ajută să te simți sătulă ore în șir și, în consecință, să mănânci mai puține lucruri nesănătoase. În plus, ovăzul stimulează metabolismul și arde grăsimile.ovaz
  1. Avocado – nutriționiștii îl consideră fructul perfect, pentru că are beneficii multiple asupra organismului. Acesta are un nivel ridicat de grăsimi bune, iar consumul său în mod regulat, previne multe boli și ajută la pierderea kilogramelor nedorite.avocado
  1. Somon – ideea de bază a dietei cu somon este să mănânci cât mai multe grăsimi, uleiuri sănătoase și proteine slabe și să renunți la consumul de zahăr, cereale si legume cu amidon.somon
  1. Broccoli – consumat fiert sau crud, această legumă este cunoscută pentru proprietățile sale anticancerigene, este foarte bogată în fibre, are puține calorii și este un aliat de nădejde în curele de slăbire.
  1. Orezul brun – este de preferat orezului alb, deoarece este extrem de sățios, sărac în calorii, stimulează metabolismul și ajută la arderea depozitelor de grăsime.orez-brun
  1. Grapefruit – chiar dacă nu vrei să schimbi absolut nimic în alimentația ta zilnică, încearcă măcar să mănânci câte o jumătate de grapefruit înainte de fiecare masă și asta te poate ajuta să pierzi până la o jumătate de kilogram pe săptămână! Acest fruct este, de asemenea, o sursă bună de proteine și conține aproape 90% apă, astfel încât vă ajută să vă umpleți stomacul și să mâncați mai puțin.grapefruit
  1. Bananele – se numără printre cele mai nutritive fructe pe care le consumăm, întrucât sunt bogate în vitamine (acid folic, vitamina C, A, E, B6), minerale (potasiu, sodiu, fier, calciu, magneziu, cobalt, fosfor, zinc, crom), zaharuri, fibre şi proteine. Tocmai de aceea, bananele sunt recomandate persoanelor care ţin dietă. Ele elimină riscul de devitaminizare şi demineralizare a organismului, îl hrănesc și îl energizează.banane
  1. Nucile – sunt bogate în grăsmi sănatoase, care te pot ajuta în curele de slăbire. Migdalele, în special, sunt foarte bune pentru atingerea acestui obiectiv. Un studiu a demonstrat că persoanele care au adăugat aceste alimente în regimul lor sărac în calorii, au pierdut mai mult în greutate decât cele care au urmat aceeași dietă, însă fără să consume migdale.migdale
  1. Afine – contribuie la reducerea grăsimilor, la reducerea radicalilor liberi, impulsionează metabolismul și previn diferite boli, printre care și cancerul.afine

(Mâine te aşteptăm cu trucuri de slăbit după sărbători)

Loading...